Počet záznamov: 1  

TV Advertising Campaigns in the Context of Search-Centric Marketing

  1. Názov TV Advertising Campaigns in the Context of Search-Centric Marketing
    Preklad názvuReklamné kampane v kontexte marketingu orientovaného na vyhľadávače
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Štefan Žák, Mária Hasprová, Martin Kuchta
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentANZMAC 2018: Connect. Engage. Transform. : Proceedings from the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, 3–5 December 2018, The University of Adelaide, (Adelaide, Australia). Pp. 311-314. - Adelaide : The University of Adelaide, 2018 ; ANZMAC 2018: Connect. Engage. Transform. International Conference / Conduit Jodie ; Plewa Carolin ; Jabarajakirthy Charles ; Septianto Felix. ISBN 978-1-877040-65-8
    PoznámkyVEGA 1/0637/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaAustrália
    Heslá komunikácia marketingová * kampane reklamné * marketing * reklama * televízia
    AnotáciaAspekty marketingu, ktoré majú vplyv na úspech komunikačných kampaní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01117-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF6.4 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.