Počet záznamov: 1
(Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani
Názov (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani Autor Čársky Jaroslav Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 29.–30. novembra 2018. S. 119-127. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Cibuľa Adam ; Goda Natália ; Karas Martin ; Klenka Michal ; Kochajdová Monika ; Krupová Kristína ; Vlková Eva ; Valačai Peter ; Zrak Andrej ; Černota Mikuláš ; Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4602-7. ISSN 2585-9412 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing politický * populizmus * politika * kampane volebné * Slovensko Anotácia Faktory ovplyvňujúce volebnú kampaň na Slovensku. (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu. Analýza (ne)dôveryhodnosti politikov Igora Matoviča a Roberta Fica. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1