Počet záznamov: 1  

(Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani

  1. Názov (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu vo volebnej kampani
    Autor Čársky Jaroslav
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 19. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v Smoleniciach 29.–30. novembra 2018. S. 119-127. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Cibuľa Adam ; Goda Natália ; Karas Martin ; Klenka Michal ; Kochajdová Monika ; Krupová Kristína ; Vlková Eva ; Valačai Peter ; Zrak Andrej ; Černota Mikuláš ; Medzinárodné vzťahy 2018: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4602-7. ISSN 2585-9412
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing politický * populizmus * politika * kampane volebné * Slovensko
    AnotáciaFaktory ovplyvňujúce volebnú kampaň na Slovensku. (Ne)dôveryhodnosť ako nástroj politického marketingu. Analýza (ne)dôveryhodnosti politikov Igora Matoviča a Roberta Fica.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.