Počet záznamov: 1  

Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov

  1. Názov Prijímanie inovácií elektronických produktov v okruhu slovenských spotrebiteľov
    Súbežný názovAdoption of Electronic Product Innovation among Slovak Consumers
    Autorské údajeAngelika Csereová, Erika Seres Huszárik
    Autor Csereová Angelika
    Spoluautori Huszárik Erika Seres
    Zdrojový dokument Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). S. 55-64. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019 / Kordoš Marcel ; Holomek Jaroslav ; Grenčíková Adriana ; Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8075-837-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel 4.0 * Slovensko * inovácie technologické * technológie nové * revolúcia priemyselná * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * produkty * hypotézy * marketing priamy * reklama * dotazníky * výskum
    AnotáciaPredstavenie najznámejšej teórie o difúzii a spotrebiteľských skupín, ktoré prijímajú produkt v priebehu času. Zisťovanie pomeru spotrebiteľov zábavnej elektroniky mladších a starších ako 36 rokov žijúcich na území Slovenska v jednotlivých spotrebiteľských skupinách. Zistenie času prijatia produktu. Posúdenie skorších a neskorších prijímateľov. Preskúmanie hypotézy o skorších prijímateľoch.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok