Počet záznamov: 1
The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy
Názov The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy Preklad názvu Tvorba reklamnej činnosti na trhu služieb cestovného ruchu v podmienkach globálnej ekonomiky Autorské údaje Lydmila Tranchenko, Raisa Kozhukhviska, Nataliya Parubok Autor Tranchenko Lydmila Spoluautori Kozhukhviska Raisa Parubok Nataliya Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 10, no. 2 (2018), s. 44-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2018. ISSN 1338-0494 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ruch cestovný * reklama * podnik ruchu cestovného * globalizácia * marketing * efektívnosť ekonomická Anotácia Pojem reklama a jej funkcie cestovnom ruchu. Efektívnosť a realizácia reklamnej činnosti v podnikoch cestovného ruchu. Špecifické vlastnosti súvisiace s tvorbou turistického produktu. Hlavné prvky potrebné na realizáciu vysoko kvalitného produktu cestovného ruchu na svetovom trhu. Faktory, trendy a zložky, ktoré určujú úlohu cestovného ruchu na Slovensku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 268.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1