Počet záznamov: 1  

The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy

  1. Názov The Formation of Advertising Activity on the Market of Tourism Services under the Conditions of Global Economy
    Preklad názvuTvorba reklamnej činnosti na trhu služieb cestovného ruchu v podmienkach globálnej ekonomiky
    Autorské údajeLydmila Tranchenko, Raisa Kozhukhviska, Nataliya Parubok
    Autor Tranchenko Lydmila
    Spoluautori Kozhukhviska Raisa
    Parubok Nataliya
    Zdrojový dokument Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 10, no. 2 (2018), s. 44-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2018. ISSN 1338-0494
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * reklama * podnik ruchu cestovného * globalizácia * marketing * efektívnosť ekonomická
    AnotáciaPojem reklama a jej funkcie cestovnom ruchu. Efektívnosť a realizácia reklamnej činnosti v podnikoch cestovného ruchu. Špecifické vlastnosti súvisiace s tvorbou turistického produktu. Hlavné prvky potrebné na realizáciu vysoko kvalitného produktu cestovného ruchu na svetovom trhu. Faktory, trendy a zložky, ktoré určujú úlohu cestovného ruchu na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF268.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.