Počet záznamov: 1  

MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy

  1. Názov MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy
    Preklad názvuMarketingNet ako nový marketingový koncept v digitálnej ekonomike
    Autorské údajeVladimir D. Sekerin, Ludmila E. Gorlevskaya
    Autor Sekerin Vladimir D.
    Spoluautori Gorlevskaya Ludmila E.
    Zdrojový dokument Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2019), s. 1-9. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2019. ISSN 1805-3246
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá stratégia marketingová * siete sociálne * marketing elektronický * ekonomika nová * spotrebitelia
    AnotáciaModerná fáza mediálnej a spotrebiteľskej transformácie. Nové technológie ako hnacia sila marketingových zmien. Zdôvodnenie vzniku koncepcie MarketingNet. MarketingNet ako kľúčový marketingový koncept v digitálnej ekonomike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF266.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.