Počet záznamov: 1  

Sportovní marketing

  1. Názov Sportovní marketing : CSR a sponzoring
    Autorské údajeVilém Kunz
    Autor Kunz Vilém
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2018. - 173 s.
    Vydanie1 vydání
    Edícia Expert
    ISBN978-80-271-0560-1 (print) , 978-80-247-3771-3 (pdf)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * šport * organizácie * nástroje marketingové * zodpovednosť podniku spoločenská * internacionalizácia * investície * sponzorovanie * plán * štýl životný * zdravie * štúdie prípadové * porovnanie medzinárodné * Česko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra906005

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    906005SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.