Počet záznamov: 1  

Češi a reklama 2019

  1. Názov Češi a reklama 2019
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reklama * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * internet * siete sociálne * výskum * Česko
    AnotáciaVýsledky výskumu postoja českej verejnosti k reklame. Presýtenosť reklamou na internete a sociálnych sietiach. Reklama v mieste predaja. Pomoc reklamy pri nákupnopm rozhodovaní. Nákup na základe reklamy. Postoje k nevhodným témam v reklamách. Aká by mala byť reklama.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    článok

    článok