Počet záznamov: 1  

Sémiotický průvodce POPAI CE

  1. Názov Sémiotický průvodce POPAI CE : sémiotická teorie a praxe POP komunikace
    Autorské údajeMartin Boček, Daniel Jesenský, Andrea Vozníková
    Autor Boček Martin
    Spoluautori Jesenský Daniel
    Vozníková Andrea
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * sémantika * efektívnosť * produkty * značky * rozhodovanie nákupné * motivácia
    AnotáciaSémantický sprievodca - marketingový nástroj, ktorý bol na základe systematickej sémantickej analýzy vytvorený asociáciou POPAI CE. Praktický pomocník pri tvorbe účinnej a efektívnej in-store komunikácie. Význam POP komunikácie. Špecifický príklad informácie -"call-to-action", ktorá môže mať dve podoby, vizuálnu a jazykovú. POP materiál ako "médium" z komunikačného pohľadu. Priming ako špecifický príklad práce s prostredím. Efektívna POP komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.