Počet záznamov: 1  

Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více

  1. Názov Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
    Autorské údajeOndřej Roubal
    Autor Roubal Ondřej
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * tovar * služby * ponuka * zodpovednosť * spoločnosť konzumná
    AnotáciaOdstránenie vonkajších obmedzení v podobe nedostatku tovarov a takmer neexistujúce limity v rozmanitosti súčasnej ponuky tovarov a služieb. Empirické štúdie sledujúce klesajúcu mieru pocitu spokojnosti a rastúcu úroveň sklamania, rozčarovania a ľútosti u skupín spotrebiteľov. Ťažká situácia rozhodovania a voľby v prostredí rastúcej ponuky. Maximalisti a uspokojovači v procese nákupného rozhodovania. Maximalisti vystavení riziku sebaobviňovania z rozhodnutí a riziku veľkej miery individuálnej zodpovednosti. Istota najlepšej voľby sa mení v neistotu plnú pochybností.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.