Počet záznamov: 1  

Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace

  1. Názov Kam kráčíš PR? Public Relations jako součást marketingové komunikace
    Autorské údajeVladimír Řepka
    Autor Řepka Vladimír
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 14-15. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * vzťahy s verejnosťou * firmy * organizácie * politika * reklama * podpora predaja * tlač
    AnotáciaPublic Relations ako sociálnokomunikačná aktivita, prostredníctvom ktorej organizácia pôsobí na vnútornú a vonkajšiu verejnosť so zámerom vytvárať a udržiavať s ňou pozitívne vzťahy a tak dosiahnuť vzájomné porozumenie a dôveru. Korene PR v druhej polovici 18. storočia - rozvoj vydávania novín a sila tlače pri ovplyňovaní verejnej mienky. Spojenie slov Public - verejnosť a Relations - vzťahy po prvýkrát použité v americkom kongrese v r. 1807. Zakladateľ PR - Američan Ivy Lee. Public Relations podľa Kotlera. Firmy prostredníctvom PR bojujú o zákazníka, politici o voliča a organizácie o priazeň.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.