Počet záznamov: 1
Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications
Názov Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications Autorské údaje Petr Červenka, Jana Naščáková, Lenka Bednárová, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Autor Červenka Petr Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Bednárová Lucia EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). Pp. 87-92 online. - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018 ; ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications International Conference. ISBN 978-1-5386-7914-2 Poznámky VEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * kampane reklamné Anotácia Súčasné tendencie ovplyvňujúce vývoj marketingovej komunikácie. Testovanie nástrojov. Selekcia reklamných médií. Výber miesta a trvania pôsobenia reklamy. Prevedenie, kontrola a úspech reklamných kampaní. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00097-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 749.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1