Počet záznamov: 1  

Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications

  1. Názov Development, Tendency, Testing and Success of Marketing Communications
    Autorské údajePetr Červenka, Jana Naščáková, Lenka Bednárová, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská
    Autor Červenka Petr
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Bednárová Lucia EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). Pp. 87-92 online. - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018 ; ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications International Conference. ISBN 978-1-5386-7914-2
    PoznámkyVEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * reklama * kampane reklamné
    AnotáciaSúčasné tendencie ovplyvňujúce vývoj marketingovej komunikácie. Testovanie nástrojov. Selekcia reklamných médií. Výber miesta a trvania pôsobenia reklamy. Prevedenie, kontrola a úspech reklamných kampaní.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00097-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF749.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.