Počet záznamov: 1  

The New Directions of Research in the Application of Effective Marketing Communication

  1. Názov The New Directions of Research in the Application of Effective Marketing Communication
    Autorské údajePetr Červenka, Jana Naščáková, Lucia Bednárová, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská
    Autor Červenka Petr
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Bednárová Lucia EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). Pp. 93-98 online. - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018 ; ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications International Conference. ISBN 978-1-5386-7914-2
    PoznámkyKEGA 026EU-4/2018. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Heslá komunikácia marketingová * výskum * neuromarketing * technológia * psychológia * testy psychologické
    AnotáciaNeuromarketing. Sledovanie očí. Čítanie tváre. Elektrodermálne zmeny. Frekvencia tepu srdca. Meranie veľkosti zreníc.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00097-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené763.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.