Počet záznamov: 1
The New Directions of Research in the Application of Effective Marketing Communication
Názov The New Directions of Research in the Application of Effective Marketing Communication Autorské údaje Petr Červenka, Jana Naščáková, Lucia Bednárová, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Autor Červenka Petr Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Bednárová Lucia EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications : Proceedings of the 16th International Conference, 15-16 November 2018, (Stary Smokovec, Slovakia). Pp. 93-98 online. - Danvers : Institute of Electrical and Electronics Engineers IEEE, 2018 ; ICETA 2018: Emerging eLearning Technologies and Applications International Conference. ISBN 978-1-5386-7914-2 Poznámky KEGA 026EU-4/2018. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Heslá komunikácia marketingová * výskum * neuromarketing * technológia * psychológia * testy psychologické Anotácia Neuromarketing. Sledovanie očí. Čítanie tváre. Elektrodermálne zmeny. Frekvencia tepu srdca. Meranie veľkosti zreníc. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00097-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 763.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1