Počet záznamov: 1  

The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy

  1. Názov The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy
    Autorské údajeZuzana Ihnátová, Eva Režnáková
    Autor Ihnátová Zuzana
    Spoluautori Režnáková Eva
    Zdrojový dokument Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 7, no. 1 (2017), pp. 17-30. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá kampane reklamné * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * rozdiely kultúrne
    AnotáciaPR ako nástroj marketingovej komunikácie. Hofstedeho 6-D Model ako nástroj na hodnotenie kultúrneho prostredia. Metodológia. Popis vybraných trhov v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Popis vybraných PR kampaní. Porovnanie PR kampaní v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Individualizmus/kolektivizmus. Maskulinita/feminita.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF816.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.