Počet záznamov: 1
The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy
Názov The Importance of Reflecting Intercultural Differences in Building PR Campaign Strategy Autorské údaje Zuzana Ihnátová, Eva Režnáková Autor Ihnátová Zuzana Spoluautori Režnáková Eva Zdrojový dokument Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 7, no. 1 (2017), pp. 17-30. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá kampane reklamné * vzťahy s verejnosťou * komunikácia marketingová * rozdiely kultúrne Anotácia PR ako nástroj marketingovej komunikácie. Hofstedeho 6-D Model ako nástroj na hodnotenie kultúrneho prostredia. Metodológia. Popis vybraných trhov v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Popis vybraných PR kampaní. Porovnanie PR kampaní v zmysle Hofstedeho kultúrnych dimenzií. Individualizmus/kolektivizmus. Maskulinita/feminita. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 816.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1