Počet záznamov: 1  

Advergames: Marketing, Communication and Entertainment

  1. Názov Advergames: Marketing, Communication and Entertainment
    Autorské údajeVicente Martin Mastrocola
    Autor Martin Mastrocola Vicente
    Zdrojový dokument Creative and knowledge society : international scientific journal. Vol. 7, no. 1 (2017), pp. 31-44. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, 2017. ISSN 1338-5283
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * značky * hry * digitalizácia
    AnotáciaZačiatky reklamných hier. Myšlienka magického kruhu a detské ihriská roztrúsené počas každodenného života. Dôležitosť naratívnych prvkov v kontexte reklamných hier. Názory expertov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.