Počet záznamov: 1  

Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World

  1. Názov Research of Shopping Preferences, Factors and Habits at Impulsive Purchasing in Physical and Virtual World
    Preklad názvuVýskum nákupných preferencií, faktorov a zvykov pri impulzívnom nákupe vo fyzickom a virtuálnom svete
    Autorské údajeLucia Čakanová, Ingrid Dorčáková, Martin Novysedlák, Miroslav Pekár, Mojmír Vedej
    Autor Čakanová Lucia EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Dorčáková Ingrid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pekár Miroslav EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Vedej Mojmír EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokumentWissenschaft und Forschung 2019 : Digitalisierung in Lehre und Management. S. 375-390. - Berlin : uni-edition, 2019 / Kráľ Miloš. ISBN 978-3-947208-11-1
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaNemecko
    Heslá nákup * nákup elektronický * zákazníci * obchod * obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * internet * telefón mobilný * štúdie
    AnotáciaImpulzívne nakupovanie a jeho charakteristiky. Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie v kamenných obchodoch (zaneprázdnenosť populácie, zľavy, zavádzajúce reklamy...). Faktory ovplyvňujúce impulzívne nakupovanie online. Prehľad štúdií o impulzívnom nakupovaní.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00101-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF17 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.