Počet záznamov: 1  

Business Strategies in Slovak Start-ups

  1. Názov Business Strategies in Slovak Start-ups
    Preklad názvuPodnikateľské stratégie v slovenských start-upoch
    Autorské údajeIvana Mišúnová Hudáková, Juraj Mišún
    Autor Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Mišún Juraj EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 2 (2018), pp. 97-104 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733
    PoznámkyVEGA 1/0135/17. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá start-up * stratégia podnikateľská * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * podnikatelia * Slovensko * rating
    AnotáciaIdentifikácia úrovne, na ktorej sa nachádza parameter, ovplyvňujúci obchodnú stratégiu prostredníctvom ratingových stupníc. Priemerný slovenský start-up.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00148-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF471.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.