Počet záznamov: 1  

The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis

  1. Názov The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis : diplomová práca
    Autorské údajeMonika Fehérová, školiteľ: Tatiana Hrivíková
    Autor Fehérová Monika
    Ďalší autori Hrivíková Tatiana (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra908535

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.9 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.