Počet záznamov: 1
The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis
Názov The Concept of Culture and its Consequences for Advertising-Strategy Effectiveness: a Comparative Cross-Cultural Analysis : diplomová práca Autorské údaje Monika Fehérová, školiteľ: Tatiana Hrivíková Autor Fehérová Monika Ďalší autori Hrivíková Tatiana (Školiteľ (konzultant)) EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ Korporácia Fakulta aplikovaných jazykov EU v Bratislave . Katedra interkultúrnej komunikácie Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 83 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 908535
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.9 MB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1