Počet záznamov: 1  

Význam budovania značky a brandingu pri komunikačnej stratégii firmy

  1. Názov Význam budovania značky a brandingu pri komunikačnej stratégii firmy : diplomová práca
    Autorské údajeBeáta Hirošová, školiteľ: Eva Hanuláková
    Autor Hirošová Beáta
    Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 67 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906415

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.