Počet záznamov: 1  

Stratégia marketingovej komunikácie v konkrétnej firme

  1. Názov Stratégia marketingovej komunikácie v konkrétnej firme : diplomová práca
    Autorské údajeFrantiška Bilková, školiteľ: Marína Korčoková
    Autor Bilková Františka
    Ďalší autori Korčoková Marína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 93 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906393

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.