Počet záznamov: 1  

Sponzoring - nástroj marketingovej komunikácie

  1. Názov Sponzoring - nástroj marketingovej komunikácie : diplomová práca
    Autorské údajePetronela Poláčková, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Poláčková Petronela
    Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906460

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce646.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.