Počet záznamov: 1  

Marketingová koncepcia pre alternatívnu formu verejnej dopravy

  1. Názov Marketingová koncepcia pre alternatívnu formu verejnej dopravy : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Anna Jurkovičová, školiteľ: Peter Filo
    Autor Jurkovičová Michaela Anna
    Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 75 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906424

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.9 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.