Počet záznamov: 1  

Generačný marketing a jeho vplyv na maloobchod

  1. Názov Generačný marketing a jeho vplyv na maloobchod : diplomová práca
    Autorské údajeLívia Veselovská, školiteľ: Zuzana Francová
    Autor Veselovská Lívia
    Ďalší autori Francová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906484

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce743.7 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.