Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia firmy Škoda Auto

  1. Názov Marketingová stratégia firmy Škoda Auto : diplomová práca
    Autorské údajeLukáš Haring, školiteľ: Monika Matušovičová
    Autor Haring Lukáš
    Ďalší autori Matušovičová Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906413

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.