Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia pri uvádzaní produktu na trh

  1. Názov Marketingová stratégia pri uvádzaní produktu na trh : diplomová práca
    Autorské údajeRichard Michalenko, školiteľ: Eva Hanuláková
    Autor Michalenko Richard
    Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906446


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.