Počet záznamov: 1  

Influencer marketing a jeho postavenie v marketingovej stratégii firiem

  1. Názov Influencer marketing a jeho postavenie v marketingovej stratégii firiem : diplomová práca
    Autorské údajePatrik Vychlopen, školiteľ: Monika Matušovičová
    Autor Vychlopen Patrik
    Ďalší autori Matušovičová Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 72 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906487

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.