Počet záznamov: 1  

Retail manažment ako unikátna platforma ovplyvňujúca nákupné správanie spotrebiteľa

  1. Názov Retail manažment ako unikátna platforma ovplyvňujúca nákupné správanie spotrebiteľa : diplomová práca
    Autorské údajePatrik Nemec, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Nemec Patrik
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906453

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.