Počet záznamov: 1  

Marketingový minimalizmus a jeho vplyv na zvýšenie predaja v maloobchode

  1. Názov Marketingový minimalizmus a jeho vplyv na zvýšenie predaja v maloobchode : diplomová práca
    Autorské údajeMária Hatalová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Hatalová Mária
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 62 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906414

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.