Počet záznamov: 1
Marketingový minimalizmus a jeho vplyv na zvýšenie predaja v maloobchode
Názov Marketingový minimalizmus a jeho vplyv na zvýšenie predaja v maloobchode : diplomová práca Autorské údaje Mária Hatalová, školiteľ: Jozef Orgonáš Autor Hatalová Mária Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 62 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 906414
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1