Počet záznamov: 1
Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov
Názov Vplyv reklamy na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca Autorské údaje Jozef Halaj, školiteľ: Miroslava Loydlová Autor Halaj Jozef Ďalší autori Loydlová Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 60 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 906411 Dostupnosť Autor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 2 rok od podpísania zmluvy.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 933.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1