Počet záznamov: 1  

Les possibilités d’utilisation du marketing dans les compagnies aériennes choisies

  1. Názov Les possibilités d’utilisation du marketing dans les compagnies aériennes choisies : diplomová práca
    Autorské údajeKarolína Bednárová, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Bednárová Karolína
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 86 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906387

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce869.6 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.