Počet záznamov: 1  

L’impact de la communication marketing sur le comportement du consommateur

  1. Názov L’impact de la communication marketing sur le comportement du consommateur : diplomová práca
    Autorské údajeMiriam Bernášová, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Bernášová Miriam
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 84 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra906390

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.