Počet záznamov: 1  

Budovanie značky - faktor zvyšovania konkurencieschopnosti firmy

  1. Názov Budovanie značky - faktor zvyšovania konkurencieschopnosti firmy : diplomová práca
    Autorské údajeJuraj Kováč, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Autor Kováč Juraj
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 81 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra907725

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha814.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce4.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.