Počet záznamov: 1  

Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management

  1. Názov Strategic Analysis of Corporate Marketing in Culture Management
    Preklad názvuStrategická analýza podnikového marketingu v riadení kultúry
    Autorské údajeDinko Jukić
    Autor Jukić Dinko
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 24, no. 1 (2019), s. 10-18. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2019. ISSN 2334-6191
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá marketing * manažment * značky * kultúra * korporácie
    AnotáciaAnalýza o strategickom postavení firemného marketingu v segmente kultúrneho manažmentu. Analýza troch typov kultúrneho segmentu: škola, divadlo a múzeum. Popis modelu riadenia korporátnej identity, firemného imidžu a firemnej reputácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF856.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.