Počet záznamov: 1
E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services
Názov E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services Preklad názvu Elektronické bankovníctvo a spokojnosť zákazníkov s bankovými službami Autorské údaje Andreea-Daniela Moraru, Cristina Duhnea Autor Moraru Andreea-Daniela Spoluautori Duhnea Cristina Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 23, no. 3 (2018), s. 3-9. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2018. ISSN 2334-6191 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá Rumunsko * bankovníctvo elektronické * služby bankové * spokojnosť zákazníkov * kvalita služieb * analýza kvantitatívna * prieskum Anotácia Zhodnotenie významu elektronického bankovníctva v rámci celkovej spokojnosti zákazníkov s bankovými službami. Určenie piatich kategórií determinantov spokojnosti a na ich základe realizácia deskriptívneho kvantitatívneho výskumu v Rumunsku. Zhodnotenie celkovej miery spokojnosti s bankovými službami. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 387.8 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1