Počet záznamov: 1  

E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services

  1. Názov E-banking and Customer Satisfaction with Banking Services
    Preklad názvuElektronické bankovníctvo a spokojnosť zákazníkov s bankovými službami
    Autorské údajeAndreea-Daniela Moraru, Cristina Duhnea
    Autor Moraru Andreea-Daniela
    Spoluautori Duhnea Cristina
    Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 23, no. 3 (2018), s. 3-9. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2018. ISSN 2334-6191
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá Rumunsko * bankovníctvo elektronické * služby bankové * spokojnosť zákazníkov * kvalita služieb * analýza kvantitatívna * prieskum
    AnotáciaZhodnotenie významu elektronického bankovníctva v rámci celkovej spokojnosti zákazníkov s bankovými službami. Určenie piatich kategórií determinantov spokojnosti a na ich základe realizácia deskriptívneho kvantitatívneho výskumu v Rumunsku. Zhodnotenie celkovej miery spokojnosti s bankovými službami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené387.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.