Počet záznamov: 1  

Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing

  1. Názov Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing
    Preklad názvuCeny spotrebiteľov a možnosti využitia teórie duševného účtovníctva v marketingu
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 261-275. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * ceny * účtovníctvo * marketing * rozhodovanie nákupné
    AnotáciaŠtúdium spotrebiteľského správania ako kľúčová oblasť pre vytváranie marketigových konceptov. Porovnanie súčasnej behaviorálnej ekonómie a súčasného marketingu, ich spoločné a odlišné prístupy pri nákupnom rozhodovaní. Súčasné trendy vo vývoji behaviorálnej ekonómie (mentálne účtovníctvo a marketing). Odpúračania ako aplikovať behaviorálnu ekonómiu v teórii a praxi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00192-010, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF444.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.