Počet záznamov: 1
Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing
Názov Pricing of Consumers and Possibilities of Using the Theory of Mental Accounting in Marketing Preklad názvu Ceny spotrebiteľov a možnosti využitia teórie duševného účtovníctva v marketingu Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 261-275. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * ceny * účtovníctvo * marketing * rozhodovanie nákupné Anotácia Štúdium spotrebiteľského správania ako kľúčová oblasť pre vytváranie marketigových konceptov. Porovnanie súčasnej behaviorálnej ekonómie a súčasného marketingu, ich spoločné a odlišné prístupy pri nákupnom rozhodovaní. Súčasné trendy vo vývoji behaviorálnej ekonómie (mentálne účtovníctvo a marketing). Odpúračania ako aplikovať behaviorálnu ekonómiu v teórii a praxi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00192-010, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 444.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1