Počet záznamov: 1  

Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia

  1. Názov Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia
    Preklad názvuŠtýly spotrebiteľského rozhodovania mladých spotrebiteľov na Slovensku
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 335-344. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá rozhodovanie * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * mladiství * marketing * segmentácia trhu
    AnotáciaIdentifikácia štýlov spotrebiteľského rozhodovania mladistvých na Slovensku so zameraním na módne oblečenie. Bola vykonaná empirická analýza zo zozbieraných dát od poslucháčov Ekonomickej univerzity. Zistenia priniesli sedem rozhodovacích štýlov, z ktorého tri dominovali (vedomá cena, vedomá kvalita, poháňaný impulz).
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00192-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF272.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.