Počet záznamov: 1  

Car Brands and Its Online Reputation on Social Media

  1. Názov Car Brands and Its Online Reputation on Social Media
    Súbežný názovAutomobilové značky a úroveň ich online reputácie v rámci sociálnych médií
    Autorské údajeVladimír Hojdik, Štefan Majtán
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 162-169 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá médiá sociálne * automobilizmus * značky * reputácia podniku
    AnotáciaReputácia a online reputácia. Štruktúra online reputačného manažmentu. Online reputácia značiek automobilového priemyslu v rámci sociálnych médií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00199-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF897.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.