Počet záznamov: 1  

Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation

  1. Názov Evaluating the Marketing Performance of Businesses in Relation to Innovation
    Súbežný názovHodnotenie marketingovej výkonnosti podnikov vo vzťahu k inováciám
    Autorské údajeDana Hrušovská, Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová
    Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. S. 180-190 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Hrušovská Dana ; Szarková Miroslava ; Tršťanská Alena ; Miťková Veronika ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4618-8
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá inovácia * výkonnosť podniku * marketing * nástroje marketingové
    AnotáciaInovácie hybnou silou podniku. Prístupy, metódy a spôsoby merania inovačnej výkonnosti podnikov. Výskumný dizajn. Počet podnikov zisťujúcich význam zisťovania počtu nových produktov v podnikoch v SR. Počet podnikov zisťujúcich spôsob hodnotenia pri zisťovaní počtu nových produktov v podnikoch v SR.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00199-013, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF804 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.