Počet záznamov: 1
Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?
Názov Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník? Autorské údaje Martin Klusoň Autor Klusoň Martin Zdrojový dokument Moderní řízení. Roč. 54, č. 5 (2019), s. 60-62. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * produkty * výrobky * kvalita výrobkov * väzba spätná Anotácia Sú prípady, keď zákazník nie je spokojný s dodaným produktom napriek tomu, že všetci členovia tímu odviedli dobrú prácu. Stačí pochopiť, že produkt je na druhom mieste, dôležitá je spokojnosť zákazníka. Spokojnosť či nespokojnosť zákazníka sa rovná rozdielu medzi vnímanou a očakávanou kvalitou výsledného produktu. Kvalitu nestačí len dodať, ale treba ju vedieť predať a aj vysvetliť. Zle nastavené očakávania sú najčastejšou príčinou súdnych sporov týkajúcich sa dodávky projektov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-12
článok
Počet záznamov: 1