Počet záznamov: 1  

Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?

  1. Názov Skvělý produkt, nebo spokojený zákazník?
    Autorské údajeMartin Klusoň
    Autor Klusoň Martin
    Zdrojový dokument Moderní řízení. Roč. 54, č. 5 (2019), s. 60-62. - Praha : Economia, 2019. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * produkty * výrobky * kvalita výrobkov * väzba spätná
    AnotáciaSú prípady, keď zákazník nie je spokojný s dodaným produktom napriek tomu, že všetci členovia tímu odviedli dobrú prácu. Stačí pochopiť, že produkt je na druhom mieste, dôležitá je spokojnosť zákazníka. Spokojnosť či nespokojnosť zákazníka sa rovná rozdielu medzi vnímanou a očakávanou kvalitou výsledného produktu. Kvalitu nestačí len dodať, ale treba ju vedieť predať a aj vysvetliť. Zle nastavené očakávania sú najčastejšou príčinou súdnych sporov týkajúcich sa dodávky projektov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.