Počet záznamov: 1
Ako vytvoriť lovebrand
Názov Ako vytvoriť lovebrand Autorské údaje Andrea Panyiová Autor Panyiová Andrea Zdrojový dokument Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. leto (2019), s. 46-48. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá značky * budovanie značky * marketing * komunikácia marketingová * emócie * stránky webové * hotely * reputácia podniku * spokojnosť zákazníkov Anotácia Značku, ktorú budú ľudia milovať, je potrebné tvoriť zvnútra firmy. Jej dôležitými piliermi je firemná kultúra a s ňou spojená DNA značky. Hodnotenia hostí sú neoddeliteľnou súčasťou pri budovaní lovebrandu. Vo svete marketingu sa značky stávajú médiami, zabávajú a edukujú. Ak chce byť firma svetová, musí vyjadriť postoj značky a dotknúť sa ľudských a spoločenských tém. Lovebrand má dušu a vzbudzuje emócie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: jar-zima
článok
Počet záznamov: 1