Počet záznamov: 1  

Analýza marketingového mixu vybraného podniku

  1. Názov Analýza marketingového mixu vybraného podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeJúlia Vorčáková, školiteľ: Mária Barteková
    Autor Vorčáková Júlia
    Ďalší autori Barteková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra908889

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.