Počet záznamov: 1
Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku
- Názov
Názov Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku : diplomová práca Autorské údaje Monika Labuzíková, školiteľ: Katarína Grančičová Autor Labuzíková Monika Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 69 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 908947
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB verejne dostupné kniha
Akcia, ako nástroj vlastného imania : diplomová prácaAutorské údajeLenka Šimková, škol. Branislav ParajkaAutor
Počet záznamov: 1