Počet záznamov: 1  

Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku

  1. Názov Moderné marketingové prístupy a ich aplikácia v podmienkach vybraného podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMonika Labuzíková, školiteľ: Katarína Grančičová
    Autor Labuzíková Monika
    Ďalší autori Grančičová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2019. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra908947

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBverejne dostupné
    NázovAutorské údaje
    Lenka Šimková, škol. Branislav Parajka
    Autor

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.